wtorek, 15 listopada 2016

BOOK HAUL #1 :)

Zdobycze książkowe ostatnich tygodni

 

Ja wiem listopad jeszcze nie minął, a już post zakupowy, wynika to z tego, że w listopadzie nie przewiduję już zakupów. Natomiast w  październiku nabyłam całe DWIE książki, więc uznałam, że po prostu wrzucę je do listopada, co czynię.


No to lecimy z book haul'em.

Październikowe zdobycze :

1.Moje córki krowy - Kinga Dębska - internety mówiły, że całkiem spoko.
2.Przejście - Justin Cronin -Postapo, polecanka Stephana Kinga, więc zobaczymy ,co się okaże.

Obie kupione po 9 zł w biedrze :)






Listopadowe zdobycze:
kupując dla kumpeli książkę na prezent, oczywiście nie byłam sobą, gdybym wróciła do domu bez książek dla siebie.
W antykwariacie zaopatrzyłam się w :
3.Forresta Gumpa Winstona Grooma,
4.Spóźnionych kochanków Wiliama Whartona,
oraz horror z serii Phantom Press 5.Dzwon Śmierci 2 -Demony Guy'a N,Smitha,



  6.a po drodze do domu w kiosku kupiłam pierwszą część serii Tess Gerritsen pt Chirurg.




 W ostatni piątek wywiało mnie na VI Salon Ciekawej Książki i oczywiście nie  obyło się bez zakupów :)
 Zdobycze targowe:
dla mnie:
7.Kocham Pana, Panie Sułku Jacek Janczarski ze stoisk antykwarycznych. Książka, na którą bardzo polowałam w antykwariatach.
8.Felix,Net i Nika oraz Świat Zero Rafał Kosik, również ze stoisk antykwarycznych,
9.Grób w górach Hjorth i Rosenfeldt z Czarnej serii,
10.Król Szczepan Twardoch,
11.Lampiony Katarzyna Bonda, bo Łódź
12.Sceptyk z Ziemi Świętej Regis Debray,
13.Piąta Łódź Monika Kompanikova
14.Lord Mord Milos Urbana.
Ostatnie dwie od wydawnictwa Książkowe Klimaty. Kobitka, która przede mną kupowała, brała chyba z 10 książek od tego wydawnictwa, podobno są bardzo dobre. Jeśli to się potwierdzi, będzie to odkrycie tych targów. Wydaje ono autorów czeskich, słowackich, węgierskich, rumuńskich , bałkańskich, greckich i bułgarskich,prawdobodobnie z tego co mówil przedstawiciel w przyszłym roku jeszcze izraelskich.



dla Młodej:

15.Gofrowe serce Maria Perr wyd. Dwie Siostry
16.Piżamorama -roboty wyd Wytwórnia, filmik o tej książeczce robiła Alicja z kanału Z kamerą wśród książek do obejrzenia TU.

17.Nowe przygody Mikołajka, to wielkie grube wydanie :)
zdjęcie z internetów, ponieważ mój egzemplarz jest poza domem, żeby Młoda nie znalazła przed świętami, rozumiecie ;)
 W sumie 17 książek, stosik się prezentuje następująco:


Co czytaliście? Co polecacie?

Co Wy kupiliście ciekawego w tym miesiącu?

Koniecznie dajcie znać koniecznie w komentarzu poniżej :D

Do przeczytania,

Panna Nikt


35 komentarzy:

  1. Wow! Widzę, że na bogato :D Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sporo książek Whartona, ale chyba nie ma wśród nich Spóźnionych kochanków i żadnej jeszcze nie czytałam xd. Podkradłabym ci Foresta, bo od dawna chcę przeczytać a nie mogę się zebrać

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem jak to jest z tym zbieraniem się, mam podobnie xD
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kocham książki i sama wkrótce będę robić u siebie na blogu book haul. O twoich książkach praktycznie nie słyszałam, także raczej nie mogę klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to jak zrobisz, podeślij linka, chętnie zobaczę :)

      Usuń
  4. O jak ja kocham haule <3
    Ja od paru miesięcy książek nie kupuję, jestem biedna, więc polegam na tych otrzymanych od wydawnictw i ksiegarni, a także czasem udaje mi się coś wygrac w konkursach :D W tym miesiącu dostałam też prezentową paczuchę, ale jeszcze nie wiem ile tego się uzbierało przez cały miesiąc xD
    Podejrzewam, że coś koło 12?
    Czytaj Tess! Jednak z moich ulubionych autorek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 to też całkiem niezły wynik :D
      co to Tess, to mam nadzieję, ze niedługo się wreszcie uda, mam jeszcze gdzieś "Dawcę" :)

      Usuń
  5. Ale cudowne książki upolowałaś w antykwariacie! Szczególnie zazdroszczę Forresta Gumpa i Spóźnionych kochanków. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie czytałem niczego z Twoje stosiku, ale wiedz,że szalenie zazdroszczę Ci tylu wspaniałych powieści. Och, juz wyobrażam sobie, jak wiele czasu spędzisz na czytaniu tych perełek. Nie pozostaje mi zatem nic innego, jak życzyć miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, właśnie,jeszcze muszę tylko znaleźć czas na czytanie tego stosiku :)
      dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Niestety nie czytałam żadnej z przedstawionych przez Ciebie książek. Ja w ciagu ostatnich dwóch miesięcy zakupiłam 8 książek w bardzo promocyjnych cenach, większość z nich w wersji pocket.

    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 to taż całkiem nieźle :)
      wersje pocket lubię, bo są lekkie i mieszczą się do torebki ;)
      dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Niestety nie czytałam żadnej z przedstawionych przez Ciebie książek. Ja w ciagu ostatnich dwóch miesięcy zakupiłam 8 książek w bardzo promocyjnych cenach, większość z nich w wersji pocket.

    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zakupiłam "Chirurga" i niedługo biorę się za czytanie! Super zakupy.
    Pozdrawiam,
    Aelin


    https://posrodpolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wiem, że na książki nie ma co żałować, ale to jakaś połowa mojej pensji :D w każdym razie masz czytania... na kilka dni ;)

    Z Twojej listy chętnie wziąłbym na warsztat "Przejście" i Katarzynę Bondę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba ! przez pól miesiąca jeść nie będę ;)

      Usuń
  11. Niezłe łowy! Chyba niczego z tego nie miałam okazji przeczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ja pewnie przeczytam w przyszłym życiu ;)

      Usuń
  12. Ależ wielki stos. Życzę duuuużo czasu na przeczytanie tego wszystkiego i czekam na opinie:)
    Pozdrawiam - Kinga
    http://dodekafonia-literatury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze, że cały czas po przeczytaniu "Spóźnionych kochanków" (a przeczytałam książkę jakieś 15 lat temu) mam lekka traumę. Np. gdy słyszę o likierze z gruszek Williams stają mi przed oczyma niektóre "mocne" sceny z powieści. ;) Ale to bardzo dobra książka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jakie zdobycze! :)
    U mnie ostatnie zakupy dość skromne: "Akuszerka", "Dziewczyny z Solidarności" i "Ginekolodzy". Pierwsza już za mną, drugą czytam, trzeciej nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc właśnie zobaczyłem że jest koniec miesiąca. 2 miesiące temu urodziła mi się córeczka i nie miałem nawet czasu zastanawiać się co poczytać. Kończę czytanie starych zakupionych książek i czekam aż sytuacja się "ustabilizuje" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje :)
      no to nic dziwnego,ze nie ma czasu na czytanie ;)z
      pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ale ładny stosik! Córki krowy czytałam nawet całkiem spoko, za to marzy mi się Forrest Gump i Spóźnieni kochankowie. U mnie w listopadzie raczej przeciętnie. Wynik - 4 nowe książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie taki wynik prze SCK, normalnie średnio przybywa mi jedna-dwie książki :)

      Usuń
  17. Bardzo zainteresowałaś mnie tymi książkami tłumaczonymi z czeskiego, bo studiuję bohemistykę. Koniecznie będę musiała ich poszukać. Chwilowo mieszkam w Czechach i uczę się języka, więc próbuję czytać po czesku, z różnym rezultatem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też jestem ciekawa jak to wyszło,
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam biedronkowe koszyczki, czasem można z nich wygrzebać naprawdę ciekawe rzeczy :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pozycje ! w biedronce można czasem upolować coś fajnego w fajnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń