środa, 30 listopada 2016

Książki, ktore chcę dostać od Mikołaja ;)

"Metro 2034" idzie mi baaardzo po mału, miał być za to jesienny book tag, ale spadł śnieg :D

Jako, że (cytując słowa pewnej piosenki ) " w tym roku byłam tylko raz na haju" tzn. byłam bardzo grzeczna , postanowiłam przedstawić Mikołajowi 5  książek, które chciałabym  w tym roku znaleźć pod choinką :D

No to lecimy,  kolejność przypadkowa :


"Piotruś Pan" J.M. Barrie

Tak, dorosła baba życzy sobie właśnie "Piotrusia Pana" w jakimś ładniusim wydaniu. Pamiętam ,że jako dziecko uwielbiałam bajkę i chciałam przeczytać książkę, ale obrazki mnie odpychały, odbierałam je jako przerażające.  a teraz rodzice gdzieś podziali ją  i w sumie nawet dobrze z tym wyszło.


"Opowiadania Muminków" Tove Jansson

Mam tylko jedną część, chciałabym mieć wszystkie najlepiej zwarte w jednym lub dwóch tomach.


"Stalowe szczury. Konisberg" Michał Gołkowski



 Trzecia część bardzo dobrej serii.

"Dziewczyna z sąsiedztwa" Jack Ketchum


Oglądałam oba filmy i w związku w tym chciałabym obejrzeć, poza tym książka jest oparta na faktach, a takie lubię. No i zbiera dobre recenzje.

"Dziewczyny" Emma Cline

Również oparta na faktach. ;)


O jakie książki Wy prosicie Mikołaja w tym roku ??

Jeśli ktoś z Was czytał którąkolwiek z powyższych książek,koniecznie  dajcie mi znać jak wrażenia.


Do przeczytania,

Panna Nikt.


P.s. wszystkie obrazki z internetów.

12 komentarzy:

  1. Piotrusia Pana i Muminki też planuję zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja lista jest już bardzo długa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakby Mikołaj chciał spełnić moje prośby to by mi miejsca nie starczyło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to są ksiązki na już na teraz :) listę na przyszły rok też mam bardzo dłuuugą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O żadne, chociaż czytam non-stop. Przyszedł kiedyś czas, kiedy pozbyłem się wszystkich książek, których tylko mogłem się pozbyć, resztę zostawiając w domowej bibliotece. A sam wolę raz w miesiącu przejść się do biblioteki - a że często się przenoszę, to biblioteki tez inne i coraz to nowsze. Zawsze bez problemu znajdę te 3-5 książek na miesiąc, które mnie zainteresują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się pozbywam książek,które po przeczytaniu mi się nie podobają, na razie nie korzystam z bibliotek, bo mam za dużo swoich nieprzeczytanych książek ;)

      Usuń
  6. też siedzę w książkach dziecięcych, w niedługim czasie planuje serię na blogu o książkach dziecięcych właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muminki juz nawet zamówiłam.;)ja dodam dla dzieci Nele..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Neli jeszcze nie miałam okazji czytać, moje dziecię także nie. Jak wrażenia?

      Usuń
  8. Muminki są zawsze trafionym prezentem, i dla dzieci, i dla dorosłych - super relaksująca lektura! :)

    OdpowiedzUsuń